Mitt kvarter



Halloj
Har kirrat en jävligt nice spellista som jag är villig att dela med mig av
Axel (haha kreativt namn)
Finns många goa låtar som tex
The Modern Leper-Frightned Rabbit
Kommer även stå: Axel by: Max Holmström
Men det är bara för att jag är så fattig så jag inte har råd med egen spotify :c
(Så jag lånar min brorsas om någon stackare inte fatta)
Ikväll då?
Jo jag och Andreas har glott på två säsonger "livet enligt rosa" och kände hur manlig heten flödade
Men nu kära läsare så har jag en sak som jag inte kan ljuga om
Jag är så satans jävla trött
Så jag ska gå och lägga mig nu
Gnaatt!

Anytime


Tagning två
Tyvärr blev det ingen pingvin idag heller för den har fortfarande inte kommit
Men nästa helg
Istället blev det någon slags viking
Men nu ska jag trolla vidare
HEIDÅ

Education


Hahaha Tjenare
En mycket händelserik igår
Varit med om allt från en kille som sprutade med brandsläckare i en lägenhet
Till att sutit ner med några grabbar som spelade musik, men mer om det lite längre ned!
Så, skulle egentligen vara utklädd till en pingvin
MEN
Min dräkt hade inte hunnit komma, den kom idag
(var tvungen att beställa den)
Som tur var är att jag ska ut ikväll oxå
Iaf så började jag kvällen hemma hos någon Anna? Hanna? 
Ahh nått sånt iaf, var Felix's kompis
Efter det har jag en hel del minnes lukor
Men i vilket fall
Vid 3 tiden så hamnade jag på någon efterfest
Där det bodde en kille
Den killen har nyligen börjat spela musik
Vilket absolut inte hörs, för jag har aldrig hört en kille sjönga bättre
En blandning av typ: Coldplay, Kings of leon och Johnossi
Iallafall så slutade det att jag han och en av hans kompisar ska starta band
TJOHO
Ganska sjukt hur mycket man kan hinna med under en kväll
Men nu ska jag ta en skön jävla dusch!
HEJDÅ <3

Unison


Heey hey hallo!
Här är min färdiga typografi deadmau5 grejj
Damn vad tid det tog men skönt att vara klar
Skit fult blev det ju oxå :c
Men aja!
Chill dagen idag eller? Vi skulle egentligen ha digitalt skapande osv!
MEN!
Therese som är våran lärare var sjuk
Så då satt hela klassen och kollade på paranormal activity på skolprojektorn istället
Awesome!
Sen gick jag hem och la mig, vilket har börjat blivit standard efter skolan
Sen så drog jag och repade med mitt coola band och det gick BRAE
Vi har btw bokat studio tid nu, så jävla kul!
Ga-ga-gangsta
Halloween imorgon.. eller egentligen inte? Ingen har koll när det egentligen är
Men halloween ska jag iaf fira imorgon med en awesome utklädnad
SOM jag INTE kommer spoila, men bilder kommer skulle jag tro
Tips på bra party låt inför helgen? 
Well here u go
Unison-knife party remix- Porter Robinson
Om exakt en vecka kommer jag vittna något ganska likt detta
Tjoho!
Hejdå!

Gone



Hallihallå
Om mindre än en vecka så drar man till Stockholm, tjoho!
Vad har jag gjort idag då?
Det här, är vad jag har gjort
Fyfan vad jävla lång tid det tar
Har suttit konstant med det från runt kl två till nu och är fan inte ens klar
AAAHHHHH rage quitade och bytte dator där jag hittade en gullig bild på mig och albin
Så jävla metal
Men nu orkar jag inte skriva mer
För det är jätte jobbigt
öh

The new black



Tjenare
Håller på att jobba på den extremt dryga skol uppgiften jag har fått
Kalas.. (Oj kallas menade jag, tack och fortsätt) typografi, typ
Där man skapa någonting av text, ja jag suger på att förklara
Så jag låter denna bild hjälpa mig!
Jag valde alltså Deadmau5
Och ja, jag vet att det ser förjävligt ut
Och ja, jag vet att jag aldrig kommer hinna klart med skiten innan torsdag
Men ändå
Haha tog ego pic med min dator.. på mig och min andra dator
Only on jb
Hejdå!

Come as you are


Hey there
Jag tog en paus från allt skrivande ett tag för jag hade ingen lust att skriva om något
Inte för att jag har lust för att skriva nu, däremot så har jag svårt att sova och tråkigt
Så vad bättre kan man göra en att skriva ett blogg inlägg?
Det finns säkert skit mycket bättre man kan göra men ändå
Som tex att göra en grymm gitarr cover som denna gybbe:
http://www.youtube.com/watch?v=xiyKoP6_U6Y
Eller göra en header till bloggen
Men det har jag ju redan gjort.. Fast den blev skit dålig och jag har
ingen aning om hur man gör för att få den på plats
Något sånt där
Typ
Inpererat av Coldplay som släpper nytt album imorgon!!!!
TJOHO!!! Höga förväntningar
Vad mer som händer imorgon är att jag ska visa upp min foto uppgift som jag har
Det är att göra om ett konstvärk eller skiv omslag osv
Så jag valde ett Johnny Cash omslag
Vilket var mycke svårare än man kan tro
Det svåraste var att hitta ett ställe som liknade orginalet
Jag och Max körde runt i säkert 2 timmar och letade i lördags
Men tillslut hittade vi ett ganska bra ställe utanför ås
'
Jaja jag vet den sög.. Men det var så jävla svårt att hitta något ställe
Och när jag väl hittade ett ställe så var jag så trött så jag failade
I fredags så skulle vi egentligen lana men vi fick inte internet att fungera
Så jag drack lite vodka och gick och la mig, standard
Juste, min moster från stockholm var och hälsade på oxå
Men idag så åkte hon hem, men det är OK
För jag ska ändå åka till Stockholm nästa vecka och hälsa på Henne
Samt lite bra band som bland annat Machine Head
Hittade en bild på mig från 6an som visar hur ful en människa kan vara
Ser ut som en jävla tjernobyl häst typ
men here u go!
Hur är läget då?
Nämen tack för att du frågar!
Tyvärr så har jag inget svar på frågan
För att jag varken vet eller vill veta
Orkar helt enkelt inte tänka på det
Men nu är det nog dags för att börja packa ner datorn och kameran,
så jag slipper stress göra det imorgon

HEJDÅ
(värsta många bilder jag fick in i detta inlägg, COOLT!)

Live together, die alone


Natt efter natt, efter natt efter natt
Väcks jag av gamla skratt.

Natt efter natt efter natt efter natt gamla skratt,
River upp allt gammalt.

Natt efter natt efter natt gamla skratt,
Klär meningen från allting annat.

Svetten täcker sängen allt jag vill är o vakna med dig tätt intill
Men sömnen satans sömnen var är den? Istället ligger man
På rygg och ältar minnen.

Klär mig o går ut o går det dåliga samvetet hänger på.
Klär mig o går ut tänker på otrohet o allt som är fult.
ht
Ångesten gamla vän kom o sitt här på
Axeln så rider vi ut natten.

Markus Krunegård-Natt efter natt


Need you tonight


IT'S FRIDAY, FRIDAY, GOTTO GET DOWN ON FRIDAY!!!1
Heeey
Hahah måste berätta om den mest failade och mest händelserika orienteringen, EVAAH!
Jag orienterade med en rolig filur som heter Linus som oxå råkar gå i min klass
Till att börja med så gick det ganska bra.. Tills vi fan inte hittade en kontroll
Vi letade i typ en timme då vi tillslut träffade några andra från klassen
Det visade sig att vi var så jävla lost, vi trodde vi var vid det röda krysset
Vi var vid den blå'a ringen, vilket var minst 2km -.-'
Fin paint karta av axel, man tackar!
Och sen när vi väl var på rätt spår så kom vi tillslut till något jävla berg av sågspån?
Och nästa kontroll låg precis bakom skiten så tänkte, ähh vi går över
Vilket visade sig vara farligt
Man sjönk ner i skiten typ och vi fick typ panik, sen när vi kom upp på toppen så hittade vi
....
Blev inte så bra på bild.. men det där är ett ca 10 meter djupt hål
Och det vita ni ser är: snö
Fan om man hade ramlat i där hade det varit kört
Läskiga grejjer!
Sen hittade vi nån läskig jävla bunker liknande grej som dessutom var öppen
Men vi hade inte nog balls att gå in så långt
There you have it
Jag har lite brottom så jag måste dra nu
Men ett nytt inlägg kommer inom kort!
HEJDÅ

Animals


Coldplay-Animals
Ännu en goo låt av Coldplay
Tjohej såhär på kvällskvisten
Sitter och försöker få ihop någonslags header, men det är svårt
Har aldrig gjort en header förut, så var tålamodig, inte lätt!
Kan ju medela att det gick bra att repa föresten för de få som bryr sig
Juste fan har orientering imorgon
Fast när jag tänker efter så är det inte så farligt med orientering
Så länge det går bra så är det ju faktist kul!
TJOHO!
Min första mobil egopic! och jag är medveten om att jag ser ut som en stel fiskpinne
Och med "första" mobil egopic så menar jag inte att jag aldrig tagit en förut
För det har jag, bara inte på denna mobil
Intressant samtals ämne jag har med mig själv va?
Kan bli så på natten när man inte har bättre för sig vettu
Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva
Men har ni tråkigt, call me! (för det har jag)
Kan fan inte mitt nummer så ni får googla!
HEJDÅHOHOHO

Mess it all up



Hey!
IF THERES SOMETING WRONG, IN YA NEIBERHOOD, WHO U GONNA CALL?
GHOUST BUSTERS!
Sitter här och lyssnar på grymm musik
Ni kanske undrar vart "här" är någon stans
Och det hemma som är svaret, slutade efter lunch 
Hahah nu blev det en barbapappa låt, fett med drag!
Iallafall så har vi haft digitalt skapande idag där vi har ritat lite i photoshop osv
Nämen nu blev det en riktig go låt!
After The Moment-Craft Spells
Åhh vad jag stör mig på folk som tar en för givet,
fan av ett av de största problem som jag ska behöva dras med
Inte lätt
Men vet ni vad? Sånt är fanimej livet!
Har en jävla finne på hakan som fan vägrar försvinna
Så kan utnytja denna situation och lägga upp en egopic
"Tjenare"
Vill så jääääääääääääääääääääääääävla gärna ha en septum piercing
Men min mamma är så jääääääääääääääääääääääääääävla emot percingar
Fick klaga i typ ett halv år och gå egom en massa skit för att få ta i ögonbrynet
Men nu funderar jag på att försöka för typ 10:onde gången att övertala min mamma

Ska repa med mitt band runt halv sju
Ska ta och försöka göra en ny logo oxå (till bandet alltså.. retards -.-)
Men det gör jag sen
För vet ni vad?
Jag är fan skit trött nu
så jag ska jag ta en powernap
Becuse it...
Peace

I dety


Juste, jag har beställt biljetter till
Bring me the horizon, machine head, darkest hour och devildriver
AWESOME


Never let me down again


Vet ni något jag hatar, när man gör ett långt och härligt inlägg.. Och sen råkar man kryssa ner skiten
NICE!

Hej iallafall, jag försöker igen
Idag har jag som säkert alla andra förutom de som är 2 cool 4 school varit i skolan
Har haft Engelska och Samhälle som visade sig inte vara så farligt tråkigt som jag trodde att det skulle vara
På Engelskan fick jag besked om att jag ska börja Engelska B istället för Engelska 6...?!
För jag har ju redan läst Engelska A och Engelska 6 är typ samma sak
En sak jag inte fattar är varför de ska krångla till det med nya betyg och kurser
Matte 1b 2.0 typ -.-
På Samhälle hade vi go'ingen Max Skymningmåne och pratade om feminism.. x)
Och ja gott folk, killen heter Max Skymningmåne, how cool is dat?
Min halv pappa Stig (han e go) fyller år idag så vi har ätit god middag och grattat honom
OCH! Kört sån där fjärstyrd helikopter, så jävla kul!
Haha, vad tycker ni om min coola uppfinning att lägga texten i mitten då? killen kan
Spitting venom-Modest mouse
Svängig låt!
Men nu äre slut på det roliga
HEJDÅ!
Peace! ♥

Midnight city

Hallihallå!
Har nyss kommit hem från att ha repat med mitt band
Gick sådär, börjar fan fundera på att sälja mina pedaler som har ryktet att vara "Världens bästa" men sen visade sig suga. Tur för mig att om man ska köpa pedalerna nya så kommer det kostar 7600 spänn så jag kommer nog kunna sälja dem för en ganska stor summa :D
Något som suger är att jag förmodligen inte kommer få så mycket sömn inatt
Dessa jävla powernaps är farliga! 
KOLLA!
Jag kom hem runt kl 15.. Vid fyra så började jag min powernap som var planerat att hålla på i ca en timme. Jag vaknade strax innan kl 19... -.-
En annan sak som suger är
http://www.youtube.com/watch?v=87p53rAD7Sk
Drygaste jävla filmen, EVAAAHH
Men det är ju iaf en söt tjock katt med i filmen, så det är OK!
Jobbigaste dagen på hela veckan imorgon: Samhälle och Engelska

Vilket jävla klagomåls inlägg det här blev
Men det är inte slut än så jag har fortfarande en chans att göra det lite mer positivt!
Så nu kommer jag lista upp lite bra grejjer!

*Håller på att planera helgens aktiviteter
*Ska snart beställa tågbiljett till stockholm den 2a november
Den 3 november ska jag se: Machine Head, Bring Me The Horizon, Devildriver, Darkest Hour.
Gillar fan alla fyra band! AWESOME! :D
* Jag har ett helt jävla stash med bra låtar
Happy lama is happy!
You got to love them!
Älskar Lamor så jävla mycket ♥
Aja färdig skrivet för denna gång!
HEIDÅÅ

Float on

Tjenare!
Notera att nästan alla mina inlägg är döpt efter en låt
Så om ni någon gång känner "ähh, fan vad skönt det hade varit med lite ny bra musik" så är det bara att hugga in
Men just denna låt "Float on" tycker jag verkligen att ni ska kolla upp (bandet är modest mouse)
En sån där riktig grymm låt som fastnar på hjärnan
Yeeah
Hahah jag och alex drog på ica, sen hem till pappsen's lägehet och kolla på svenska hollywood fruar
Manligt.
Sleepy time säger mamma
Gonaatt!

Anguru

Hey hallå!
Hemma efter en lååång dag.. 
Fast jag har ju varit hemma sen typ kl halv 4
Men jag var så trött när jag kom hem så jag tog mig friheten att powernapa
Älskar powernaps♥
Något annat jag älskar är när man hör en bra låt som man känner igen sig i texten
Eller när man ser en bild som man känner igen sig i
Som den här:
Hahahaha så jävla exakt så!
Kommer fan ihåg i typ 8an när jag fortfarande hade en gnista fantasi i mig
Åhh vad töntig jag är
Sitter och funderar hur fan min header ska se ut, aja det löser sig
Nu kom Alexzor
Men jag hinner fan slänga upp en ego pic (epic) för att jag är ego
Hejdå!

Anything New

Hello there
Axel heter jag och här i min nya blogg kommer jag skriva om allt från ett dåligt skämmt till ett bra skämmt
(haha)
Nerrå, men jag kommer skriva om lite allt möjligt
En liten finare design kommer även att förekomma inom kort
Ett litet mer detalierat inlägg om mig själv kommer väl oxå

Är döds trött efter helgen så vill nästan gå och lägga mig
Imorgon har jag foto på morgonen, där jag har fått uppgiften att ta en bild på mig själv.. Som beskriver vem jag är
Har nu mina två finalist bilder:
Eller:
Hade helt och hållet glömmt bort den där sista bilden
Det är en bild från sommaren 2010 som en kompis tog, så teknist sätt är det ju inte jag som har tagit bilden
Och sammtidigt så beskriver inte bild nr2 mig så mycket.. det ända är typ att jag gillar att sova (haha)
Bild nr1 Beskriver mig ganska bra, musik och allt.. Men den är så jävla ful och tråkig
Så jag vet fan inte vilken bild jag ska ta
Den bild som hade beskrivit mig bäst är nog:
Hahaha, massa flumm bilder från en rolig film
Aja slut skriver för denna gång
Have a good one, hejdåå!

RSS 2.0