Like a some boo deee

OH, I, OH, I'M STILL ALIVE
HEY, I, I, OH, I'M STILL ALIVE!!!
Jag gillar Pearl Jam, jag tycker dom är bra!
Vet ni?
Idag köpte jag ett nytt piercing smycke för mitt gamla är förstört och ser ungefär ut såhär!
(Moppe musche ♥)
SÅ jag köpte ett helt nigga black smycke
Jätte fint tycker jag
HERRÅ
 
 

Så många andra har satt pris på mina timmar, mina kostar 150 spänn vad kostar dina?

TJA
Idag har Fredrik lagat sjukt avancerad mat åt mig
Typ korv med bröd och hela skiten
Tjarå
 

Trying to find someone you'll never know

Vet ni en sak jag hatar?
Att äckliga saker är nyttiga
Att saker som är gott är onyttigt
Att om man tränar skit hårt så får man en förjävla träningsvärk?
Det är ju bara riktigt jävla störigt
Om saker bara var lite mer enkla så skulle det ju vara underbart
Var och tränade med Simon of doom häromdagen
Och fuck off, tyck att jag låter vek eller vad fan som helst men jag jobbar fan på det
Men i vilket fall så har jag helt ärligt varit sängliggandes och stannat hemma från skolan
För jag tar mig inte upp ur sängen, och allt gör så sjukt ont
Men nog om det
För vet ni vem som kommer till Stockholm den 23 Mars?!?!?!?
LOUIS CK
MIN GUD 
FYFAN VAD JAG SKA DIT OCH SKRATTA ÖGONEN UR MIG
Åhh så glad jag blev när jag såg det
MENEMENENEM nu ska jag packa för imorgon åker jag till Stockholm
herå

"Vi hörs imorgon om vi inte blir osynliga"

Wäwäwäwä
På fredag åker jag till Stockholm eller Uppsala eller varför inte Linköping?
Någonstans ska jag iallafall och det blir ju allt kul att komma iväg lite grann
Spica upp vardagen 
Och påtal om att spica upp vardagen
imorgon är det skola
hej
 

When you bug out, you usually have a reason for the action, sometimes you don't, it's just for satisfaction

 
ÅH JUSTE!
Har du en dålig dag eller vill bara se något kul
Då tycker jag att du ska spendera dina nästa 3 minuter och 21 sekunder
Till att kolla på denna film: http://www.youtube.com/watch?v=pSm7BcQHWXk&list=LLhFiEQaJ-N2yPxLiqNXiwiQ

Så mycket skit som sker på vår jord men allt jag hör är bara ord! BLA BLA BLA

Idag var jag på sjukhuset igen för ny undersökning
Och denna gång var det fan roligare än förra
Jag skulle nämnligen göra en MR-Röntgen
Och nu tänker ni nog
"Jaha, vad fan är det då?"

Och mitt svar är att det är en sån här maskin
Den jag var i såg nästan likadan ut fast inte lika hi-tech och lite mer gammal
Men jag måste säga att det faktiskt var himla chill
Jag låg i den maskinen i 1,5 timme 
Kanske låter tråkigt
MEN NEJ, för jag fick lyssna på radio osv via värsta coola hörlurarna
Och min doktor satt och pratade med mig och tog jätte bra hand om mig
Man tog liksom en bild på 6 minuter, sedan en liten paus
Sen en ny bild på 10 minuter och så vidare
Och när bilderna togs var jag såklart tvungen att ligga still
Men det var helt lugnt för jag var så himla trött så jag låg bara där och chillade
(sängen man låg på var fan bättre än den jag har hemma)
 
Det två ända dåliga saker var:
Jag lyssnade på radio och då hade de tävlingar
Och självklart så kunde jag de flesta svaren på frågorna och satt där och ville ringa och vinna
OCH NUMMER TVÅ
Jag var på sjukhuset häromdagen och tog massa blodprov osv
Och idag var jag tvungen att få massa andra jävla sprutor osv på samma ställe
Så jag är sjukt misshandlad i vänstra armen
 
Så NU håller jag tummarna att jag inte har någon jävla hjärntumör så ska det gå bra!!
PUSSHEI

So long and thanks for all the shoes!

Ahh har inte så himla mycket vettigt att säga
Så bjuppar på litelite bilder iställääää

Orchestra of Wolves

Imorgon ska man på sjukhuset o ha se
Hahah påtal om sjukhus
SÅ VAR DET SÅHÄR
Att idag när jag satt och väntade på bussen hem
Så satt jag och lyssnade på bra musik
Och så ser jag att en gubbe står och pratar med mig
Så jag stänger av musiken
Och det visade sig bara vara en såndär härligt pratglad gubbe som ville lätta på hjärtat
TRODDE JAG IALLAFALL
Tills han berättade om att han nyss varit på sjukhuset
och undersökt... sin jävla prostata
Och då så satt jag där med en främmade 80+are och pratade om hans prostata
Så jag är förväntansfull på morgondagen, kanske berättar någon rolig historia för något litet barn som sitter och väntar på bussen
Tack och godnatt

Where are we now?

"Tur att man inte har några då" amen 
 
 

Keyboard Drumset Fucking Werewolf

I gotta gotta gotta to go to someplace far away. USA. 
there I'll stay til the end of days
"I will always be around" just sounds so gay. 
 
 
 Har hittat världens tixigaste låt
Fyfan, det är nästan det bästa och sämsta jag hört samtidigt
Alltså fan vad jag älskar att vara ledig på fredagar
Man hinner med så mycket då
Igår så drog jag först till Åsarna med snygg fidde
Sen så drog vi hem igen och spelade trummor hela natten
Drog hem till mig och sov
Vaknade, och drog och spelade mer trummor
Helt underbart
Vet ni någon jag älskar?
En man som har en legendarisk humor
Louis Ck!

Vet ni inte vilken dude det är
SÅ TYCKER JAG FAN NI SKA TA REDA PÅ DET
GODNATT

Next day, metro's taking me home I see her in a cut at wendy's, but she's not alone Who's that guy, wait, why the fuck he 'bout to kiss her?

Läääxoooor hit och dit
Men det är okej ändå
När man har annat att längta emot
Beställde nyss flygbiljetter till stockholm den 25 januari
Sen så ska jag snart beställa biljetter till stockholm igen fast slutet av februari
TAGGA

We buy things we don't need, with money we don't have, to impress people we don't like


JimmyK

http://www.youtube.com/watch?v=gZz3tYd_yNg 
Old but gold
Så jävligt sant och skön
En annan jävel som är skön är ju för fan trummisen här
Han hamnar helt klart på min "måste träffa innan jag dör lista"
Skola imorgon, YAO
TJAO
SEE YAO

Dear mr.Quiet who's got so much to say

Jag borde fråga dig ska vi ta något att dricka?
Men tänker man på pojke flicka tänker man på snopp och fitta
Så kommer de va
Jag vinner dig tid, du kliver av och ut ur mitt liv
Tack för din tid
 
 
Blev fan inge bowling idag, men imorgon då jävlar

Gurls 'n boys

Imorgon ska jag troligtvis åka och köra lite bowling med farsan och company
FAN VA KUL, var förjävla länge sedan jag gjorde det sist och jag är pepp som fan
Mår lite bättre i benet idag så imorgon föväntar jag mig en vinst på bowlingen
Håller även på att kolla in vilket sätt jag ska färdas med när jag ska till stockholm och se teh killers
Det är fan billigare att flyga än att åka tåg, det är ju lite fashinerande 
 Ahh men nu äre slutt för denna gång
HERÅ
 

Yolo 2013

Tjenäää
Ahapp, nu är det 2013
Gött att jorden inte gick under
Förövrigt började jag året med att bli överkörd (HAHAH)
Nejnej det är inte lika coolt som det låter
Men ont som satan gör det
Gör faktiskt ondare och ondare för varje dag
Så har legat här i sängen hela året och kollat på massa filmer
Ganska mysigt faktiskt men är nog bara frågan om tid innan jag blir göralös
Aja nu har jag fler filmer att glo på
herå
 

RSS 2.0