The panedemic has begun


Hejhej hallå!
IDAG SLÄPPTE ISMEN SITT NYA ALBUM
Bra grejer! Min personliga favorit låt är so far "blodsmak"
Och påtal om musik så börjar det gå framåt med mitt band vilket är jävligt kul
Swedenrock magazine har hört av sig till oss och vill göra ett repotage
På torsdag ska Henrik ha möte med en kille från ett skivbolag
Sen ska vi ut och spela lite i Sverige under början av sommar lovet
Ser ju jätte bra ut på den fronten alltså!
Här är iallafall en bild på oss tagen av Love ♥
Tidningen kommer släppas nån gång i juni, mer info om det sen
---------------
Sitter förövrigt och glor på "air investigation"
Ett program om flygolyckor osv
Och det är en sak som jag inte fattar
Hur fan kan två flygplan krocka i luften
Det finns ju hur jävla mycket plats som helst och så krockar man ändå
Och det är skit många krockar som händer så
Knasigt, knasigt
Aja tidigt sömn för en gångs skull, gnatt

Sommar, sommar och sol


Hallå där!
Slut på denna helg men inte långt kvar till sommar lovet
Har varit jätte fint väder hela helgen
Har träffat pappa på första gången på ett tag
Grillat, solat, repat med mera
Här kommer lite bilder iaf
(sneaky squirrel)
(hipter pappa ville grilla med eldkastare)
'
Repade som sagt idag
Vi ska på lite turne i början av sommarlovet nämnligen vilket ska bli skit kul
Kom precis hem från första doppen i sjön btw
Kommentar: det var kallt.
Well det var allt från mig
Hejdå

Hjerteknuser


Om ni är lite fundersam över min random rubrik så är det en låt
Av ett band vid namn Kaizers Orchestra som för övrigt kommer på Peace and love och Storsjöyran!
Och med det menar jag alltså är ett bra band, cheek em out!
Kanske ska nämna att de är norska oxå men det är ju ändå brae!
Cool kille osv
Ne men nu ska jag på stan och fota alla som ska på bal!

Spitfire


Hejsvej!
Mattenationella imorgon så måste lägga mig snart
Tänkte dock slänga in ett gäng bilder från dagens aktiviteter
Enyoy
(Reflektioner av vattnet på en bro)
Svartvitt ♥

cozi


Här kommer lite mer norge bilder:
There you go
Vill ni använda bilden till något får ni fråga först..

bjuppar


En cool bild kan jag iallafall bjuda på
17 Maj är nämnligen norges nationaldag
Och då är det massa parader på stan
Bland annat star wars parad då

Norge


Tjenare
En liten status uptatering kanske?
Jomen såhär va
Är ju på hotelet i Trondheim nu
Kom hit i onsdags kväll
Lämnade väskorna på hotelet och drog ut på stan
Och innan har jag faktiskt haft lite fördommar om norskar
Men fan.. Aldrig har jag träffat  skönare människor
Kom hem 5 inatt och har fått massa nya vänner
I framtiden vill jag gärna flytta hit
Har fotat massa men orkar inte ladda upp det nu
Så det gör jag när jag kommer hem

Plastic Beach


TJENARE
Ursäkta mig osv
för att jag inte bloggat
men just nu så hinner jag inte heller med något långt tal
Ska till trondheim men jag lovar ett fläskigt inlägg med massa bilder osv
HEJDÅ!

U.F.O


HEJHEJ
Hände igår då?
Jaa själv så var jag i kyrkan
Skratta hur mycket ni vill men det kan faktiskt vara skönt då och då
Fick även min mega gosgrymma kamera igår
hahaha kan inte ens fatta att den är min typ
Och imorgon så åker vi till stockholm, fään va gött
Bloggar lite mer sen för nufan är jag fotosugen
Här får ni en låt
U.F.O-Coldplay

Sekunden då man pissar på allt man har lovat

Hatar rykten... Det är lätt att få dem, men nästan omöjligt att få bort dom

deep

Mamma med psykos, pappa valde alkohol
Lämnad i ett kaos av skrik och bråk
När jag bad om hjälp hörde ingen på

Mina ord är vapen


Tjenare tjenare!
Härliga tider väntar
(förutom att det snöar som november utomhus)
Har precis varit hemma hos Klara och grattat henne på 18 års dagen
Och imorgon äre dags för Maja att fylla år
Nästa söndag så åker vi till Stockholm med klassen
Kommer hem på onsdag och drar till Trondeim med Max på torsdag och firar 17 maj
(Aka Norska national dagen)
Planerar festivaler och rese destinatoner i sommar
Vad sägs om Paris?
Ismen släpper nytt album den 27 maj!
De har lagt upp en teaser film och so far, so good!
Japp, nu har jag skrutit färdigt
(hahaha visste ni att det stavas skrutit??)
Man måste ju få hare extra gött då och då..
Singeln "Mina ord är vapen" släpps förövrigt den 7maj aka på måndag, can't wait
"Man måste kämpa om man inte kan trolla, livet är ett slagsmål och ibland blir man golvad"
Fyfan vad jag längtar tills måndag
Aja hejdå!

Gallows


HAHA!
Tänkte jag skulle inleda inlägget med några bilder från en video
Nog den roligaste och mest random video jag har sett
(ifall ni oxå vill se den: http://www.youtube.com/watch?v=fN-xq7t6pKw)
Sitter och lyssnar in Gallows nya album
Jävligt bra album och älskar omlsaget
Så jävla bly tungt.
Och för att jag älskar krigs grejer! /[email protected]
Herrå

RSS 2.0