In this world

Händelserik dag både på de bra och dåliga fronter
Dels har jag äntligen tagit mig samman och skaffat ett jävla gymkort
Man måste ju träna när man kan, en dag kanske man inte kan det.
En annan frän grej är att vi håller på med en jävligt stor fotouppgift på min skola
Det ska vara som ett fotogalleri 
Och bara de bästa bilderna får vara med
Vissa får inte vara med alls ifall deras bilder inte lever upp till förväntningar och krav
OCH 
Jag vet redan nu att två av mina tio bilder fick komma med
Sen om det blir fler bilder får jag veta inom snar framtid
Imorgon spontan drar jag i vilket fall till Sundsvall för att komma bort från verkligheten lite
så hedå

Buggin' out

 

Alltså vad är det med alla tjejer i denna ålder?
Ni jobbar lite på eran solbränna
På att vikten förbränna
För annars känner ni er själv inte godkända

Ni går ut en fredag kväll, klädd som någon som jobbar på ett bordell
Ni vaknar dagen efter med baksmälla
Sedan blir ni emotionella när "one night standet" är klar med det sexuella osensationella och lämnar

Och vad är det med er och att skylla ifrån sig?
Kan ni för en gångs skull bara säga som det är
Har ni en affär eller blir blixtkär? Skyller ni på att ni är less och vill ha en revolutionär atmosfär Och sedan så ljuger ni ihop något att man är en sån där självkär karaktär Det slutar med att han jobbar i någon skiten tidningsaffär med ett liv fullt av misär Medan ni dejtar någon multimilljonär


 

Ooo så macho, ska du ha en öl eller?
Fan, jag skäms ju över hur sättet ni grabbar framställer
Ni super bort era celler och tror att det är ni som bestämmer
Om ni inte får som ni vill så smäller det
När det kommer till saker som hur man jämställer, då vet ni inte heller vad som gäller

Utan man ska kämpa sig till toppen och pissa på alla som står där nere på botten
Så fort ni ser någon med den perfekta kvinnakroppen så drar ni fram snoppen och för in den i himlakroppen (hahaha)

Ni vill bli något stort och sedan åka iväg och aldrig komma tillbaka till sin födelseort
Ni försöker i typ två minuter och sen ger ni upp
Om man vill lyckas med något måste man gå igenom lite lort för livet är inte alltid som en semesterort

 

Fyfan vad jag är less på allt

 


He is all i can f***ing hear

HEJ
 
Idag visade Gustaf en grej för mig..
 
Det var en as ful banan
 
Han åt den
och ja baa.. eeeuuw
hedå

Deja Vu

Sometimes I feel so alone,I just don't know, feels like I been down this road before.So lonely and cold, it's like something takes over me,soon as I go home and close the door.Kinda feels like Deja vu, I wanna get away from this place I do


Slit mitt hjärta itu för allt är smärta just nu, det ända som finns i mitt hjärta är du

Du förstår, jag älskade dig för den du var
Och inte någon som andra tycker är "påsattbar"
För tyvärr är de flesta killar just nu inte ute efter annat än ett njutbart exemplar i någon övernattningsbar
Och vill fan inte vara något slags nygift brudpar utan behandlar dig hellre som en offentlig pissoar

 

Men vissa av oss stannar kvar i samma dröm även när den spricker, stund för stund och tum för tum för att slippa dra en suck och veta att vi kunde ha gjort det men vi gav upp

 
 
 
Tjenare!
Fyfan vad jag älskar att vara ledig på fredag
Veckorna blir så underbar och korta då
Idag ska jag göra tre fräna saker
1. Träna på alla möjliga sätt
2. Käka kinamat med far
3. Lyssna på mitt bands debut skiva som äntligen är färdig mixan 
Blä, wää, swag
hahah hejsvejs
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bara dom har ryggen rak och står fast vid sin sak och blir dem trampade på så ska dom trampa tillbaks

Planerar stor äventyr för denna helg eller nästa med denna babe
Så härligt att någon av oss iallafall har körkort, man har så många möjligheter då
Uppsala eller Stockholm?!?!
Man lär sig ju något nytt varje dag och idag har jag lärt mig göra kaffe
Vägen dit var svårt men tillslut så vann jag och lyckades göra mitt eget kaffe
Och äntligen så kunde jag utnytja min kaffe-kopp som jag vann i typ 4an på brännboll
Hedå
 

All these questions that I'm asking feel very foolish anyway

Idag satt jag och tänkte på en sak som är ganska frän
Det är att människor, helt vanliga människor kan inspirera andra
Liksom, att om en säger något kan en annan bli motiverad att göra något
Helt sjukt om man tänker på det
(sen är klockan lite mycket och jag är trött i huvet, men anyway!!)

Jag hoppas att jag en dag kommer att inspirera människor
Kan inte komma på något vackare man kan göra
Tänk dig att inspirera folk till att göra goda saker
Eller att få folk att må bättre, börja träna.. Vad fan som helst
Fyfan vilken jävla känsla
 
För övrigt är livet värre än balder på liseberg men bara att bita ihop
Med hjälp av lite inspiration så får man ett litet plåster på såren ;)
Ett sånt där hello kitty plåster, eller ett med dödskallar..
Det är lite upp till en själv!
 
Det finns många saker som inspirerar mig
Men främst två saker
Musik och människor som inspererar andra människor (inception)
 
Musik är konst för öronen
Är det bra musik eller dålig musik, så skapar det en känsla, 
Precis som en tavla, det konstnären gör är kanske en skit ful tavla (eller jättefin)
Och då har han ju skapat en känsla, att man tycker den är ful (eller fin)
 
Människor som inspirerar mår ju nästan vara det närmsta människar kan komma till en gud
Att du ger folk hopp eller vad fan som helst är ju helt underbart
 
En man som förövrigt är jävligt frän och snygg #nohomo
Som heter David Gahan sjunger främst i ett band kallat Depeche Mode
Och han har sedan jag varit liten hjälp mig egenom svåra tider
Han om någon har inspererat mig att man ska kämpa sig egenom det 
-även fast det känns förjävligt
 
Och David har fan varit med om mycket så det är inte bullshit som han sjunger om
Och påtal om gud och inspererande människor
David har faktiskt dött av en knark överdos och sedan kommit tillbaka till livet igen
Gud? Haha vem vet?
 
Men nu jävlar spicar vi upp detta djupa inlägg med härliga bilder
Ett riktigt jävla gnäll tyck synd om mig inlägg kanske vissa tycker
Men hey, jag säger fan bara som jag tycker
Tack för mig, återkommer någon annan natt
 

Cult of mary

Tja, sådär vill jag också kunna göra
Så man ba kan dra!

I helgen har jag i princip inte gjort ett skit
Är så jävla göralös hela tiden och det suger
Antingen är det något jävla krångel helvete som gör att man inte kan träffa någon
Eller så bor man för jävla långt ifrån varandra, så då sitter man där hemma
Är så bögig och göralös så jag tillochmed tog två fula egobilder
här, hejdå
 

The hardest thing you will ever learn is to love, and get loved in return

Har inte ont i nacken längre
Så firar det med en hemmakväll, gallows och headbang

Jobbarå

Nu så lovar jag mig fan det här
Och jag skriver det så jag måste hålla det
JAG SKA FAN BÖRJA TRÄNA
Fho real
tack o hej

Nothing lasts forever, nothing you can keep. My days blur together, my nights last a week.

Var på köttmarknad idag och haffa lite
vet knappt själv vad det där betyde men det lät kind of bad ass 

Time is a bastard, routine a whore

"I'm fighting for my future, I'm fighting with my past.
If I keep living in my head, there's no way I'm gonna last."
 
Alltså jag ska inte sitta och tjata om en och samma sak
MEN FYHELVETE♣♥♦
Lyssna på Gallows nya jävla skiva, helt sinnes sjukt!
Men ja, åter till livet!
Läget då?
Jo det rullar vidare, förutom min nacke
JAG HAR SJUKT ONT I NACKEN
Varför? 
Många gissar på att jag har headbangat
Och svaret är fan nej, för sånt trams håller jag ikke på med
... eller?
Ahh har inte så jävla mycket att skriva
Men en jävla massa bilder
Så nu kommer det lite bilder från olika tidpunkter
ÖH
(hat  älskar denna, skit dålig bild men ändå frän)
Köpte en ny tröja i Uppsala föresten 
Jag gillar allt med den staden, till och med priserna på kläderna
130 spänn, ja tack
hedå
 
 

Gallows

Nu kommer här ett hett musik tips
Gillar du hårdrock?
Då ska du lyssna på bandet Gallows nya skiva!
Helt klart årets bästa hårdrock skiva
10/10 
(Detta är inte omslags bilden till albumet utan är omslaget till en tidigare LP)
Men jävligt fet bild iallafall!
 

28 dagar senare

Hahah jamen tjenare!
Blev lite längre än väntat i Berlin men nu äntligen är jag hemma!!
Nejmen

Faktiskt är det såhär att jag inte orkade blogga när jag kom hem
Och sen har jag inte orkat ta itu med bloggandet
Men nu fan, typ 4 månader senare har jag funnit kraften att blogga igen
Under tiden har en hel jävla del hänt
Som tillexempel: Kommit hem från Berlin, sett Coldplay, snart fylla 18 ♥ och så vidare
Jag kommer bli mer angagerad i att blogga så fort jag har kirrat lite ny design
Den jag har nu är ju ganska lame
Men det är ett svårt uppdrag att fixa så jag behöver elit hjälp
Som tur är har man ju kontakter!
Men klockan är sent och jag har skola imorgon
Känns att det vore passande med ett gäng bilder från Berlin som avslut på detta
Så högg in!
(berlin muren)
Jag är ju ganska historia intresserad
Så vi besökte ett konsentrations läger en bit utanför Berlin
Och nu upptäckte jag att jag ikke har fler bra bilder från Berlin på denna dator
GODNATT

RSS 2.0