Berlin


tjoho
Drar faktiskt till Berlin jag
Kommer hem i tid till yran 
HEJDÅ!
 

Pride


Drog till stugan i några dagar med underbart sällskap och en redigt berusad pappa.
(Mästerfotografen ♥ .. inte jag alltså ↓)
Dagensbildbomb
 

myth


Här kommer lite bilder på min familj
Är sällan jag träffar far min och särskillt fotar honom
Tror fan jag inte har ett ända jävla foto på honom så man får ju passa på!
Var iallafall med honom och Max idag och grillade!
Ahh lite så va
nu skall jag bege mig till ica och köpa pengartillmobilen
hedå
 
 

Hi, my name is!


Gudfadern, coco-pops flingor ♥
Kan nämna att bilderna faktiskt inte är redigerade
Tro vad ni vill
Som min fotolärare säger
"Om du slipper redigera bilden, då är det en bra bild"
hedå

Imma be


Tjenare! 
Hade ju lovat ett inlägg om peace and love och allt
Men helt ärligt orkar jag inte skriva om det, för det är så jävla mycket att skriva
Har legat hemma sjuk hela veckan och har inte haft ork till något
Men nu så börjar jag friska till mig!
Har som sagt inte gjort mycket i veckan
Men lite har jag hunnit, som att grilla och fota lite grann
Inga mega bra foton dock men alltid något, right?
SÅ här får ni!
och här en gammal bild som jag glömmt
notera de söta ank?! ungarna
Aja nu har jag faktiskt bättre saker att göra, hedå
 

Hells bells


Vill ni veta något roligt?! 
Klart ni vill! 
Att kolla i Justin Beiber live @ Globen eventet på facebook
hahahahahah!
Har skrollat igenom seriöst 1000 tals jävla inlägg av idiotiska inlägg
Hahahah så jävla roligt 
Alltså de är helt jävla pantade i huvet
Där är en liten snabb visning av några inlägg
Starkt rekomenderat iaf, check it out
Ni kommer ha kanon kul!

Happy Violence


Heejhej igen!
Hemma från en galen vecka i borlänge 
Ska ha ett inlägg med bilder och snack om det hela
Men just nu orkar jag fan inte skriva för jag är döds sjuk och trött
Kan däremot säga att jag har världens bästa bror som bjuder på godis och mat när jag kom hem
love♥

RSS 2.0