Jag är så jävla trött på att puttinutt


Men hela Sverige verkar slumra sött
Framtiden bakom oss, vi lever idag
Jorden den är under oss och snurrar som den ska
Över oss är stjärnorna men himlen är klar
Och framför oss ligger helvetet och det är dit vi ska
---
Yeyey taggataggarå
FÖR ALLA SOM INTE TAGGAR SKA JAG KICKA I HUVET!

Citat från en bra låt som ni borde veta!
Om ca 4 timmar så beger jag mig mot borlänge för att ha en kaos kul vecka
Så egentligen borde jag sova men inte så jävla lätt när man är så pepp
Well well ville bara säga det (skrytarn)
Men vi hörs senare om jag överlevere
Haha hejdå!
 

Kasta sten


HEJJEEJJE

Long time no seen
Sedan sist har saker rullat på som vanligt
Har hängt lite med Andreas också och det är ju gos
Var ett tag sen sist! ♥
Har grov diggat Ismen på senaste tiden
älskar när man hittar skit bra låtar som man inte hört förut!
Har även börjat packa inför peace and love och det känns skit kul
taggar osv, men nu fan fick jag brist på saker att skriva
allt för mig, tack och hej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The page turner


Heyhey HALLÅE!
Är nu hemma efter en riktigt skön kväll och spelning!
Spelade med mitt band på tingshuset ikväll och det gick skit bra!
Ett av de bättre gigen faktiskt!
Och för andra gången så fick vi faktiskt en liten summa pengar för det
Vilket inte är helt fel!
Sen hade vi klassträff vid arctura och jamtlibryggan
Och det var ju mys osv
Så nu är jag nöjd
godnatt
 
 
 
 
 
 
 

Maraton


HEJEJE igen
Kan väll ta lite Umeå snack när jag inte har något bättre för mig såhär runt kl 3
Men det är ju trots allt sommarlov så fuck aina och sömn bah!
Tar och slänger upp lite bilder till att börja med!





Hahah åhh så roligt
Spelingen gick skit bra
Lokalen vi spelade i var också skit bra
Fett chill backstage med massa sköna människor och godsaker
Och efterfesten spårade som satan vilket ägde
Var nästan som hangover filmen när jag vaknade dagen efter
Men helt ärligt vill jag inte prata om det
Något jag däremot vill göra nu
det är att sova, godnatt



Runnin' Wild!


HEEJ!
Har varit lite busy de senaste dagarna och som ni kanske vet så går inte bloggen i prio ett precis
Men nu jävlar har jag mig lite tid att snacka om livet med er!
Har sen senaste inlägget vunnit klass matchen
Gjort bort mig på avslutningen
Haft avslutnings sup med några pinglor ur klassen
Dragit till umeå med bandet och lekt rövare och rock stars
(har såklart bilder därifrån men lägger upp dem senare!)
Vi spelade alltså i Umeå och det var skit kul
Skit bra lokal, folk och allting
Men som sagt, mer om det senare
Eller ahh, mer om ALLT senare för nu ropar mammsen på middag
Vad blir det för delikates tro?
Jag tippar på fisk, för det är söndag
bye!
 
 

Moderat


Heyheyhallå!
Fick nyss reda på att Soran Ismail kommer till peace and love
Och det tycker jag är väldigt underbart för han är ju så himla rolig asså!
Förövrigt så sitter jag och taggar inför morgondagen
"Vad händer då" är kanske det första som kommer upp i tanken
Och det är såhär att då
DÅ!
Då är det först och främst skolavslutning för denna termin
Aka får sommarlov vilket känns jävligt gött osv!
Men det som jag är taggad för
Det är fanimej tävlingen av denna årtionde
Det är tävlingen om Världens bästa klass
Esest11A Vs Esest11B
Haha vet inte riktigt varför men jag är taggad som ett as
Kan knappt sitta still, vill ut och springa och göra massa back flips osv
Men det får faktiskt vänta tills imorgon!
Asså har fått något jävla pollen skit tror jag
Ser ut som en jävla kines i ögonen
Och nej, jag har inte klippt mig. Ponytail's the shit
Nu ska jag lyssna på tagga musik för imorgon och göra mig mentalt beredd

A New Error


Tjenare!
Håller på att regigera bildspel till skolavslutningen osv
Förut idag så har vi bakat tårta och min grupps tårta tar fanimej priset
Nutella ♥
Mumshejdå

Nut up or shut up


Älskar det citatet
Dels kanske för att han som det kommer ifrån är så jävla bad ass
Och dels för att det är så jävla sant
Antingen gör man något åt saken eller så håller man fan käften
Åhh fyfan vad pepp jag är inför fredag
För då fan äre röj dags i Umeå med bandet
En 8 låtars setlist som består med ett jävla massa röj
Texter skrivna med blod, svett och trårar
Känns så jävla konstigt att man kan sitta och digga sina egna låtar
Är ganska så mindfuck
--
Fan vilket flumminlägg det blev
Kan bero på att jag är kind of trött så kanske ska avsluta nurå
gnatt

Promises


Satt och tänkte på en liten grej
Och det är att det kan ju omöjligt vara bara jag som tycker att min header/banner eller vad fan det heter är ganska jävla tråkig och ful..
Så ja gott folk!
Jag ska fanimej göra en nyyy och frääääääsh sådan men var tålamodig
det är är inte riktigt min grey men det ska nog lösa seeej
Åhh älskar saker som rimmar ♥
FÖR MITT I STAN BOR EN KILLE
SOM HETER FIDDE
OCH FIDDE HAR ETT TRÄD
SOM HAN KALLAR SITT EGET
godnatt

Jag fullkomligt jublar!!


Hahah har ni sett denna musik video eller?
As gulligt!
Om inte vet ni vad ni ska göra!
http://www.youtube.com/watch?v=rOXonVFGLvo
Bah klicka på skit'n
--------
Idagidagidag så har jag och Max städat som aldrig förr
Sen har vi varit ute på foto uppdrag
Kan visa några bilder men ni kommer nog inte fatta något
aja
Haha som sagt.. Ni fattar nog inte mycket
Men jag hoppas iallafall jag bjöd på ett gott skratt
För själv så tycker jag bilderna är ganska underhållande
(cuz it's sooo räändom!)
Men tjarå!

För allt kan hända i väntan på bussen!


Heey hey hallå!
Student 2012 igår som levererade en underbar dag och kväll
Dagen började med att dra in till staden och träffa nära och kära
Och inte minst fota alla studenter!
Senare blev det student middag som senare följdes av grillfest
Är nämnligen ensam hemma och passade på att dra hit lite folk och hare gött
Här kommer lite bilder från kvällen tagen by Ija
http://ijajas.blogg.se/
där har ni hennes blogg






Sen så skilldes alla åt olika håll
Men det var skit kul medans det varade och resten av kvällen ägde
Aja nu ska jag göra något åt min feber och illamående



Påtal om ryssar


Skrev i inlägget nedan:
"Här kommer ett kultur fyllt inlägg med allt från kakor till galna ryssar"
Men glömde helt ryssarna
Så här får ni en av tidernas bästa videos!
http://www.youtube.com/watch?v=VX7gFl7xnOE
Och det var allt för mig så tack och hej!

Dansa är kul


Hejhallå!
Här kommer ett kultur fyllt inlägg med allt från kakor till galna ryssar
Okej, jag kommer göra såhär
Jag lägger upp en bild, länkar en video och sen berättar jag om dem
Så ba kör ja!
Jag och Max gjorde värsta goda awesome bakelse till nationaldagen!
----------
Här kommer en riktigt jävla skön låt
Meeen med en skit skumm video
Well, njut
http://www.youtube.com/watch?v=ysPcyOvNJew
Och här kommer lite skatehäng bilder
Påtal om att hänga under the bro
Hade den skönaste lektionen på länge idag
Hela klassen drog dit (underbron alltså)
Och chillade, åkte skate osv
Sen så bjöd Robin (vårann lärare) oss på glass
Underbart i fin vädret
-----
Studenten imorgon!
Får nästan lite ångest av att se alla studenter
Fyfan vad skummt det måste kännas att man kanske aldrig mer ska gå i skola
Aja, som tur var går ju jag om ettan så jag har lång tid kvar
Ensamen hemma för helgen så satsar nog på grillkväll med klassen imorgon
-------
Har massa låtar i stash btw (loove the feeling)
Kan ju dela med mig min plaaaylist ifall någon har lite brist på good music!
Axel
Aja men nu ska jag repa, HEJDÅ

Kashmir


Tjenare!
Har de senaste dagarna knarkat sönder Led Zeppelin's låt "Kashmir"
En låt som förövrigt är med i godzilla filmen som jag säkert sett 1000 gånger
Bra film, ni borde se den
Och inte minst, lyssna på denna jävla låt!
http://www.youtube.com/watch?v=hAzdgU_kpGo&ob=av2n
http://www.youtube.com/watch?v=sfR_HWMzgyc
Den översta är live version
Och den nedre är studio
Själv tycker jag live är bäst
----------
Sitter och kollar igenom lite mobilbilder
SÅ NU FÅR NI OXÅ SE NÅGRA!'
(Tim testar 80tals kläder @myplace)
(ginger lin vill äta din själ)
(Albin har en snyggare mage än mig.. Och piercing!)
(Felix hare gött)
(Bydalen häng)
(Mitt mästerverk)
(Creepy boys in da hood)
(Skate skada.. Soooo hardcoore!)
(Hipster Ryan har swag! ♥)
jaja godnatt

Folket i min trapputgång får höra mina låtar natten lång


Dom ringer till min hyresvärd och skriker om hur dryg jag är
Men ändå ler dem glatt varje gång jag säger hej!
yeyey yoyoyo
Hej!
Hahah hade inget att skiva så jag avslutar nu med ett gäng go bilder
(var kär i dumbo när jag var liten, for real)

RSS 2.0