Cut me down

Lite insperation är ju aldrig fel
Kyle Lucas-Cut me down

With all due respect

Okej

Jag läste din blogg
"bli aldrig kär kids. ge aldrig bort er sjävla till någon annan, för när han drar så måste du börja om från scratch"
Hallå? 
Jag vill ju förfan vara med dig
Jag älskar dig
svårt att fatta

19:50

4an-5an
fan

Let me paint you a picture

Har för en kort tid kunnat fokusera på annat
Att tömma mina känslor
Att inte behöva tänka på annat än att få till den bra
Något att kämpa på
Min låt som jag har suttit och skrivit på konstant, dag och natt
Men nu när jag är klar, vad fan gör jag nu?
Nu kom allt det jobbiga tillbaka och slog till minst lika hårt

fan

Nu går jag ned i ide
Börjar skiva en låt
Ett bra sätt att utrycka sig på

mer än du ser

Känns fel att skriva hur jag mår
För jag vet att du läser
Men jag vill ändå att du ska veta hur jag mår
Ska inte bara försvinna
Jag ska göra som du sa
Comeback
Och då ska jag vara jag igen
fan vad det här suger

Bleed



Jag hatar det här
Jag hatar mig själv
Jag har så mycket att bevisa
Du förtjänar det bästa av det bästa
Hur fan kan jag har varit så här dum

Det här ska bli bra
DU och JAG ska bli VI igen

Och om det inte blir det kan allt bara dra åt helvete
för det är fan dit jag ska isåfall

New Order


Hejhopp!
Förbered er på ett kort inlägg, fan läggdags ju!
Idag har jag iallafall varit lärare på någon skola?! 
Haha kan berätta mer om det senare
Juste, köpte ett par nya kängor idag eftersom mina andra pajjade
Sisådär
Har ni sett denna föresten?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AzlipxrzMe4
Hahahaha adoreble
Så här ser jag ut så här års
Jävla massa så här
WÄWÄW
GODNATT


Man blir ju less..


När
Man är mer trummtaggad än någonsin
Stressar
Ställer in annat
Bara för att få spela lite jävla trummor
Och när man kommer till replokalen
Så är det två fula, tondöva, tjocka, idiotiska grabbar som sitter och spelar
Det lät som om en åsna blev våldtagen av en transformer typ
Och sen gick jag efter ca 1,5 timmars väntade och frågade
"är ni klar snart?"
"vi är klar runt kl 10"
W
T
F
OKEJ?!!?!
So what do we got here
En tjock jävla skit unge som förmodligen kommer dö innan han fyller 14
Som har suttit och gjort ingenting förutom att spela ren jävla skit i 2 timmar
Och ska spela i 2 timmar till
ALLTSÅ?
Nuff said.
Kvällen blev efter förstörd
Försökte ta någon egopic som såklart blev skit ful oxå
Nääh nu sätter jag mig och lyssnar på bandet Skitarg och slår i väggen lite så blir det nog bättre
Tack och hej

Wait


Har insett två saker denna helg
1. Att jag suger på att blogga
2. Att man inte ska ta underbara människor för givet
----------------------------------------------------------------
I vilket fall så slog tanken mig lite
Att om jag är dålig på att skriva
Så kan jag göra en fotoblogg istället
Lägger upp bilder på hur jag mår, vad jag har gjort
Särskillt nu när jag har kamera liksom ♥
Startar med denna bild

RSS 2.0