Vissa står när de andra faller


Lite foton med tema "vårmänniskor"
En vacker dag när jag har en egen bra kamera så får ni fler bilder
that's it for diz time
Ha en bra kväll gott folk och tare lugnt med boozen

Free bird


Hej
Im a man of my word, och som jag sa så kommer part 2 inlägget idag
And here it is
Shit var skit länge sedan jag bloggade sist
Men har faktiskt inte hänt mycket
Eller jo! Idag var det fan varmt och soligt, long time no see
--------------------
Åhh får damp, har så jävla mycke skolarbete att göra
Som vanligt så skjuter man upp allting, och nu äre fan allt från nationella till upsatser att göra
Men det är fan bara att bita ihop och göra klart skiten
--------------------
Har även börjat träna effektivt
Grejen med träning är att man måste kunna hålla det
Man kan inte bara typ träna en gång i veckan
Man måste ge sig fan på att man ska göra det
Skit i om man är trött, sjuk eller vafan som helst
Bit ihop och gör det!
Det kommer vara värt det i slutändan
Visa ord från mig..
Haha nemen jag har varit jävligt dålig på att träna och skit
Och känner att nufan äre dags att ta det på allvar
Och nu, lite coola bilder på lite coola dudes
Får mig att längta ännu mer till sommaren
Och här har ni lite sköna låtar
Gorillaz-To Binge
NOFX-All Outta Angst
Gorillaz-White Flag
Ska kila iväg nuja
Herrå

Some kind of nature


HEJ!!
Shut up, shut up
Jag vet att jag är dålig på att blogga
MEN NOG OM DET
HEEEEJ
HUUUR ÄR LÄÄGET?!
Med mig är det iallafall bra
Lite krångel här och där
Skola och massa annat
Och saker som man vill ha, men inte få..
Som tex:
Eller kanske en sån här..
Fyfan
Eos-MarkII
Jääävligt bra kamera som vi inte ens ska snacka priset om
Hitta iallafall en annons på en sådan kamera (begangnad) för 8000
Och om ni tycker att det är dyrt ska jag säga att ny priset på kameran är fem siffrigt
Och sen var det ju det här med pengar..

Hade tänkt att göra ett skit långt inlägg men vafan
Klockan blev ju fan mycket
Så jag får göra en part 2 imorgon
Pusshei

No money


Hittade en bild på Kings Of Leon från i sommras
Och även en bra låt med dom
Check it out!
Kings Of Leon-No Money

Åhh trodde att skolan skulle börja imorgon
Men sen kom jag på att det förfan är lov så det var ju en underbar upptäkt
Spelningen i fredags gick väll bra, kunde varit mycket bättre men vafan
Idagidagidag så har jag varit i Åre och åkt skidor med freja och erica
Det var as nice, särskillt när det var massa pudersnö
Nu ska jag duscha och sedan dra till Albin
Farväl!

Stress


Tjenaare!
Jaa jag vet att jag inte har bloggat
Har inte orkat/hunnit, mmkay?
Ligger efter skit mycket i skolan har jag insett
Och nationella prov står bakom dörren och väntar
Hahah kanske ska ta och börja göra läxor för en gångs skull
Har inte gjort läxor hemma under hela året och förra
Aja det löser sig, älskar att säga det
Anyway så är det tisdag idag
Onsdag imorgon och har sovmorgon till efter lunch
Sen ska vi sluta tidigare på torsdag
ledig fredag
och sen lov
fyfan vad underbart
Har inte mycket planerat mer än att kanske åka till min stuga
Men när det ser ut såhär utanför fönstret:
Så blir det nog lite skidor oxå
Ska absolut inte klaga, jag vill ju fan hinna åka på nyskidorna lite

Nytt samtals ämne
PENGAR
Finns så jävla mycket på G som man vill ha/köpa/göra
Som tex: Kanye West och Jay-Z i globen den 29 maj, kläder, biljetter till massa festivaler MED MERA!
Men just nu så börjar det lösa sig med min ekonomiska kris (haha)
Har nämnligen sålt mitt xbox, fått pengar som folk varit skylldig mig och studiebidrag
AJA
nu ska jag duscha och sen ivägg och spela trummor
Slänger med en ego pic idag för att jag är ego.. :$
(valp ögon..)
Nej jag har inte klippt mig
Har bara hästsvans
Är nog frågan jag hört mest på senaste tiden
Hejdå ♥

RSS 2.0