Mänsklig värme


Ja!
MARKUS KRUNEGÅRD HAR SLÄPPT NYTT ALBUM
FÄRSKARE ÄN VÅREN?!
Hahah nemen..
Ja vad ska man säga
Markus Krunegård gör mig sällan besviken
Och måste nog säga att detta album är det bästa hitills
Rekommenderar att ni drar er feta röv iväg och lyssnar på skiten
Och egentligen så behöver ni ju inte ens röra röven
Bara att klicka på denna länk!
Markus Krunegård – Mänsklig värme
Högg in, och njut

Hypertension


Alltså
Värsta konstigt.. tycker jag iaf
Att snön försvunnut så snabbt
Bilden blev tagen för en månad sedan
och nu så är det ju ingen snö alls! (nästan)
KAOS
OCH så vet jag att det är skönt att bli av med kylan och blabla
meen asså, jag köpte nyss nya skidor och allt
Har ju bara kört på dem en gång
Aja, hoppas fan att det blir snö nästa år
Och att jag har benen kvar så att jag kan köra
MAHAH
Men nog om snö och sånt tråkigt
Nu om min dag (TJOHO JÄTTE KUL.. -.-)
Nemen var i skolan och blabla
Men sen! Då jävlar hände det grejjer!?!
Nee men jag var iväg och repade med mitt band
Inget märkvärdigt med det
Men däremot så ska vi ha ett gig snart
Näst nästa fredag för att vara mer exakt (6/4-datumet retards)
Ifall ni vill veta mer info om den skiten så hör av er eller någe
Och lämna mer jävla kommentarer!
Känner mig helt schizo när jag bara skriver och ingen svarar, haha
Vill ni höra en liten snutt av någon låt så kan ni besöka denna sida:
http://hypertension.bandcamp.com/
Facebook sida kommer vi skaffa inom kort
Ska bara ta lite band foton men det ska vi göra i slutet av veckan
hejdå

Foto


Hade foto idag och blev jätte stolt över mig själv
Fick faktiskt ihop ett härligt gäng bilder
Temat var vår-skräp-depp
Here we go
Hihi
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker

love


Helt sjukt hur saker kan bli på en dag
Love♥
Nuff said

In regards to myself


Har lite skit jag måste lätta på men inget från min bakdel
Bara något brinner för som brasved
Har lite skit jag måste lätta på men inget från min bakdel
-
Bara nått jag brinner för som brasved
-
Inte det att jag vill släppa något
-
Bara tömma
-
Absolut inte glömma
-
Och jag vill inte att du ska felbedömma
----------------------------------------------------------
Börjar på låt nr2
(påtal om att du inte ska felbedömma, det är hjärnan jag vill tömma och lätta på)
Just so u know.. ♥

Find a way


Åhh fyfan vad jag är pepp inför imorgon
Ska till Bydalen med kidsen från klassen
Var så jävla länge sedan jag körde skidor
Vet ni något annat jag diggar?
När man ska köpa proviant (aka mat) för frilufsdagar
Man får välja HELT själv vad man vill käka om man betalar på morsans ica kort
Pure love♥
Hahahha
MONSTER XD :PPP FOX ♥
Hahah mina tjockis fanz gillar!
Nerrå jag ska inte döma er
Tjock eller smal så gillar jag er!
Hittade föresten en väligt cool skid jacka som jag funderar på att köpa
(som ser ut sisåhär)
COOOL
OMG
Ahhmen herrå

Ville ha, kunde få, i hundra år

Hahahah mår ju fan vara skummaste modelen jag sett
[email protected]
TYP
Vill förfan ha nya kläder
Är fan less på att behöva slänga på sig samma gammla jävla kläder
Vill kunna vakna på morgonen och glatt ha massa kläder att välja på
-------------------------------------------------------------------------------
Feting försov mig i morse
MEN det skiter jag i
Tisdag imorgon, slutar efter lunch
Keff mode
Sov tajm
Bye
Var stolt över mitt effektiva bloggande btw

Ofc


Haha såklart
Man har varit tröttare än någonsin hela jävla dagen
Men så fort man lägger sig i sängen
då fan blir man pigg
SÅ JÄVLA LOGISKT?
Aja kan ju passa på att blogga när jag inte har bättre för mig
Här har ni bild på mina nya skid greyer
Yeye håller på att kolla kläder och lyssnar på T.Mills
Och tjejer
Om ni är ute efter en riktigt jävla cool kille
Så ska ni fan kolla T.Mills..
OMGOMGOGM
Inge jävla justin beiber
Nu snackar vi
Fan typ skaparen av ordet swag
Aja ska köra en take 2 på sov fronten
Night

Vart jag fått min luft ifrån


Glöd i blicken man kan nästan se hur lågan brinner
Och den slocknar inte för att tårar rinner
-----------------------------------------------------------
Whatup?!
Yeahyeah jag suger på att blogga men det får ni leva med
Söndag, lovet är slut och skolan börjar om några få timmar
Kan ju dra lite sammanfattning av lovet
En och en annan fest har jag varit påå
Haft massa chips mys kvällar med Albin 'n' the crew
Degat så mycket så jag gett ordet ny betydelse, nerrå
Egentligen har jag inte gjort något speciellt denna lov
Jo juste fan, köpte nya pjäxor, jacka och skidor
Slänger väll upp någon bild på det senare
Fast jag har inte åkt någe skidor
Alla är så jävla lat så det är svårt att få med sig någon
Och jag vill ju såklart inte åka själv
Vad tror ni jag är för emo?
Hahah
Aja ska till bydalen med skolan på Onsdag
Då får jag svalka mitt hetsiga sug efter skidåkning
Om det finns någon snö kvar så att säga
NYTT SAMTALSÄMNE PÅ G
Jag funderar på att töja öronen
Inte så mycket
ca 10 mm
Sisådär kan det se ut
Aja nu behöver jag fan sömn
Som sagt skola imorgon
Meeeen...
.
.
.
HEJDÅ HÄLSAR JAG OCH BJÖRNEN ♥

RSS 2.0