Trauma

HEJ
Igår var och grattade min styvfar som har blivit befordrad 
Vi käkade middag på Jazzköket och jag måste faktiskt säga att jag blev lite besviken
Jag var nämnligen sjuukt hungrig
Och efter 1,5 timmes väntan på maten så kom den
Och det var faktiskt långt ifrån det bästa jag har ätit
Men nu ska jag inte vara kräsen, sånt är ju tråkigt
Vet ni vad jag mer gjorde igår?
Jag köpte en ny skjorta och väst
Så nu har jag en komplett "finkläders kollektion"
SOM SER UT SISÅHÄR
Seeenenenen gick jag på cuprum där det var mösspåtagnings bal
Kul att se alla lyckliga, fulla och blivande studenter
Lite avis är det klart man blir
Men man får försöka se det positiva
Nej nu känner jag mig färdig med detta inlägg
HEJDÅ

Courage today, victory tomorrow

Skaffa för i helvete tumblr om ni inte har det
Sjukt mycket inspiration finns att hitta där
GRATIS
Något som också är gratis är sömn
godnatt

RSS 2.0