Det är en dolphin, jag känner det på mig

yaoyao, tänkte bara slänga iväg ett sista inlägg innan jag draor
undra om jag ska klippa mig?
ne
 

We sell hell and suffer well

TJENA TJA!
Imorgon åker jag till Stockholm och kommer fan inte hem förän näst nästa söndag
Se The Killers, åka till Göteborg, Uppsala och Sundsvall är lite av det som står på schemat
SÅ NU har jag packat väskan full med kläder som ska räcka denna tid
Och påtal om kläder så köpte pappa en skjorta till mig i fredags
Och det var ju jätte snällt 
Men jag tyckte det var lite roligt för på prislappen stod det "Casual"
På prislappen stod även priset som var 1000 jävla kronor
1000 spänn är fan inte casual
Men som tur var för min pappas plånbok så var den på REAAA
Men det blir ju perfekt att ha en snobbig skjorta från "Oscar of Sweden" nu när jag ska till stockholm
STURE P

FARVÄL!

Muskelbiopsi

Vill ni se något äckligt som min kompis har gjort?
Sök på Muskelbiopsi på youtube och kolla andra filmen

Vill ni även få lite lärdom?
Drick inte ur någon främlings glas på krogen! 
Ibland blir man full och det är ju kul!
Men ibland blir man drogad som en jävla spagetti, och det är ju inge kul
herå

Dom säger att alkohol är människans värsta fiende, men bibeln säger: Älska din fiende

 
Alltså tänk er att ha en tidsmaskin
Och resa tillbaka i tiden och bli kompisar med sina föräldrar när de är i ens egen ålder
FATTA COOLT?! SERIÖST?!
 

Har spenderat de senaste timmarna och dagarna för att försöka lära mig en sak
Och det är ett program som heter Illustratior 
Ska nämnligen göra en design i det programet så här är lite grejs jag gjort
ignorera min extremt fula jävla autograf.. men ville iallafall försöka göra en
Kan ju tillägga att världs kartan tog hemskt många timmar att göra
men förutom det är jag nöjd
Och nu är jag trött
godnatt

Sorrow found me when I was young, sorrow waited, sorrow won.

Hallå där
Idag har jag varit på en ny sjukhus undersökning
Dagens undersökning var en EEG-hjärnröntgen
Ser ungefär ut si så hääär
Konstig undersökning måste jag säga
Kändes sjukt obekvämt att ha massa grejer stickandes i hela huvudet
MENMEN nu var det gjort
Nästa torsdag (Allahjärtansdag) ska jag på ny undersökning
spännande

Jag är lös i förtroendet, jag sjunger med glädje, jag kommer att hamna damm men jag är i himlen

 Hade helt klart årets härligaste bakis häng idag
Fredrik ringde och väckte mig och sa att han var utanför
Drar på mig kläderna och drar ut och leker rövare
 Har även börjat kolla och kollat klart på serien Playa del sol
Är sällan jag fastar för serier men fyfan vad playa del sol är bra!!
Ska typ göra en playa del sol religon eller något
Inte kollat?
Gör det då, finns på youtube till och med!

Trender buttons

Undra hur folk hade reagerat om jag gick in i en bank såhär
Helt casuall och gjorde inget speciellt
Hejdå

RSS 2.0