Walk idiot walk


Hahah!
Jaaa jag vet att jag inte har bloggat
Men jag har fan inte tid och ork
Men skit samma, skriver ju nu iaf!
Såå, under tiden jag inte har bloggat har det hänt lite saker
Som bland annat, köpt en ny jacka
Köpt en tv
Städat mitt rum
Så jag tänkte passa på att ta kort med min kamera när det väl var städat
Så ni får se my place
En bild på andra halvan rummet får ni en annan dag
Så ni har något att längta efter era, hopplösa jävlar
Hahah nerrå jag älskar er ♥
Min tv ♥
Min tiger kudde
Hahaha jajajaja
Imorgon/idag är det dags för skola
Kul? Njaaeee
Har ju iallafall foto, vilket är helt okej!
Men sen har vi matte, vilket jag tror att alla normala ungdommar hatar
Särskillt med en jävla sär lärare
Aja sånt är livet, han ska ju dö nån gång han oxå
HAHAHAH
Nemen nu märks det fan att jag är trött
Så jag tror jag avslutar detta inlägg nu
Ska försöka börja blogga lite mer
HEIDÅ

Like smoke


Härlig bild tyche jag ♥
Har haft ett lååångt och underbart lov (särskillt denna vecka)
Men nu är det tyvärr tyvärr slut </3
Startade lovet med födelsedag och julafton
Fick helt underbara presenter som bla en underbar cheap monday tröja
Sen hängde jag fett en vecka tills det var nyår
Nyår var väll okej, mådde inte helt ok hela kvällen menmen
Sen i onsdags så drog jag och Tilda till Stockholm
Kan inte komma på bättre sätt att starta lovet på
Vi har bara myst, ätit god mat, kollat film
Och handlat massa grejjer ofc! (ville inte använda ordet shoppa för det låter gay.)
Köpte en KAMERA IHH
Och en skjorta
OCH *trumvirvel*
En jävla bok
Kan säga att det är fan inte varje dag som det händer
Och den ska jag läsa nu
HEJDÅ

RSS 2.0