COLDPLAY!



It's a beautiful day!
Ja, en vacker dag indeed
Har nämnligen kirrat ihop att man ska fara och se älskade Coldplay den 30 Augusti!!
Nu är det bara på att hoppas på att de kör bra låtar
Ja juste.. de har ju bara bra låtar!
Åhh länge länge har jag väntat på detta!
FÖRUTOM DET
Så har dagen varit bra men lite lång tråkig
Imorgon är det redan torsdag och är så minimalt lite kvar till lovet, underbart!
Kollat runt på lite kläder:
Något sånt hade ju varit kul att ha!
MEN
Nu ska jag tvätta min piercing och duscha
Såhär kan man se ut!
(Gjorde lite grejjs på handen för Chris Martin har likadant)
(och jag är en wannabee)
MVH

(skrev med högerhanden)
CIAO

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0