Regret


Varför ska jag alltid börja skriva ett inlägg så sent?
Aja, Im a man of my world och har jag sagt att jag ska skriva så ska jag fan det!
HEEEY
Funderar på att göra videoinlägg istället för tråkiga standard inlägg
Kanske blir något lika bra som denna:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SSWcPkobFnk
Åhh♥
Här föresten så har ni bildbevis på min piercing för er fjollor som inte trodde jag hade skaffat det!
Sug på den ni!
Här har ni bildbevis på att Henke är den mest hårda människa on earth!

.....
Att jag är bäst på att rita och skriva..
Eld♥
Sitter och lyssnar på Star wars musik atm och känner mig som en Jedi
Tänkte i vilket fall dela med mig av go'ingen: New Order-Regret

Snart jul boyz 'n' girlz!
Ganska nice med lov huh?
Ska njuta av att sova hur mycket som helst
Äta hur mycket som helt (HAHA)
Gosa ♥
OCH SÅ VIDARE
Men vet ni vad?
Ja det vet ni och det är att det är inte riktigt lov än
Vilket betyder skola imorgon
=
godnatt

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0