You can only die once, make sure its worth it


Hej
Hahah sitter och kollar på en film som är så deprimerande att det är roligt
Kanske till och med är ett av de deppigaste filmerna jag sett
http://www.youtube.com/watch?v=k_AYOwFY3dQ
Rekommenderar att inte kolla om man redan känner sig lite depp
Ifall det råkar vara så att ni redan är det så kan jag däremot rekommendera att:
Kolla på dessa härliga flumm bilder på mig och Albin
Bilderna är egentligen från en film
Skulle laddat upp den..
Meeen min webcam är cp så man kan inte ladda upp filmen
Under filmens tid: Käkade vi glass, lyssnade på Miley Cyrus, kollade på 2 girls 1 cup, kramas, slåss och sjunga
Ni kan ju försöka klura ut vilken billd som hör till varsin sak
(om ni inte har något liv♥)
Skola imorgon och det suger, men man vänjer sig
HAH
Hejdå♥

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0