I could care less


AHHH
Hård kväll igår
Hahah ska ta allt från hela början
Hej btw
Jag och Max gick typ runt kl 1 till fryshuset och ställde oss och köade med:
Anette, Emelie, Christoffer och John
Några kalla långa timmar senare så var det insläpp och vi hamnade längst fram
Standard
Första bandet var Darkest hour som var skit grymm
Sen, Devildriver som var ännu grymmare
Hahaha jag sjöng med i alla låtar och röjde som bara så typ alla i bandet kolla på mig och gjorde tummen upp
Mike (gitarristen) gav mig även ett plektrum
Sen vare Bring me the horizon.. Och jag kan säga såhär
Jag gillar bandet, men inte publiken
Kan säga att under konserten så var det en tjej som nöp och tillslut bet mig för att hon ville komma förbi
Liksom? Serriöst? Hahahah jävla rabies kärring
Och jag lyckades fånga ett Bmth plektrum oxå
Sen så vare Machine Heads tur att spela
Men då var jag så jävla less så jag orkade inte stå längst fram
MEN, det coola har inte ens börjat än!
När konserten slutade gick jag och Max ut och skulle ta lite luft
Och då paserar en viss person förbi...
Ja.. Jag vet att jag ser ut som någon jävla stalker vampyr typ men vafan, jag blev ju faktist biten så jag kanske har blivit en vampyr.. who knows??!
Oliver Sykes för er som inte visste vem det är
Sångaren i bmth, har även hans märkes tröja på mig "Drop Dead"
Men vänta bara, there is more!
Det kom några killar och ba: Hörrni, vill ni in eller?
Och så gav han Max och mig backstage pass
Så vi gick upp bakom senen, stog och hängde
Träffade hela i prinsip alla band medlemmar
Hahah var så jävla kul, sångeren i Darkest Hour var skit full
Tog givetvist massa kort med alla, men dem bilderna har Anette på sin kamera
Men ja, awesome
Fattar inte men jag lyckas ofta ha sån jävla tur under konserter
Machine Head
Plektrum och backstage pass
Tjoho
Men ja, nu ska jag duscha osv
HEjdå!

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0