I walk the line


Haha varför är jag alltid uppe så jävla sent?
Aja, jag överlever ju!
HEEJ
Har inget speciellt att skriva om men kan ju skriva ändå, right?
Idagidagidag så har jag haft Hiv
Fast bara på skojjs skull
Vi ska nämnligen göra ett skolprojekt om Hiv fördommar och så
Sen så har jag även repat med tha band
Gick skit bra och är jätte taggad inför när vi ska till studion
Mindre än 3 veckor kvar!
Som jag sagt flera gånger innan, dagarna bara flyger förbi
MEN VART FAN ÄR SNÖN?
Halv ett är klockan, dags för lite sömn eller vad säger ni?
Ska bara lyssna klart på en låt vid namn:
Hjälp av Markus Krunegård
Och här kommer en ego pic, för att det var så längesen sist, och för att jag är ego

hejdå

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0