Kan inte skada mig


Heeyall
Sitter här på Gullmarsplan och har utsikt över globen och alla sura Rihanna fans
U know, hon ställde in sin konsert som skulle ägdt rum ikväll
Men ja, är i vilket fall i Stockholm
Mitt tåg gick typ 5 imorse och vi var framme runt 11
Soluppgång och dålig kamera ♥
Iaf så har jag och my brotha har gått runt på stan i typ 5 timmar
Har köpt några skivor och en och en annan tröja
Sen drog vi iväg och käkade med släktingar
Och nu så sitter vi och glor på Scrubs, käkar gofika osv
Imorgon äre konsert, TJOHO!
Påtal om musik så har jag lånat Albins bas
Tycker basister är så jävla coola och jag vill oxå vara cool!
Har även börjat skriva en egen låt!
Har försökt att skriva låtar förut men har aldrig gått så bra
Men nuså!
Ska även börja repa med mitt nya band efter lovet
Och den 8 December, then im off to the studio
A-a-awesome!
Och den 3 november 00:42, then im off to the bed
Godnatt!

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0