Run wild


Gillar inte att vara så standard hela tiden och bara börja inlägget med ett hej
Så idag börjar jag med en random övervakningsbild på Albin
Sitter och funderar på hur kul det hade varit att göra en Youtube kanal där jag spelar in trumcovers på låtar!
Hade varit skit kul oxå och har några i min nya klass som är skit bra på att mixa ljud och så
Så det hade ju varit kul
Sitter även och funderar på hur vilken jävla ovärd och jobbig natt jag kommer ha
Har nämnligen matteprov imorgon vilket jag helt hade glömmt
Gotto plugga och det orkar jag verkligen inte, särskillt när jag är bakis..
Men aja, sånt är livet har ju ändå redan G i matte A
Juste, var med Albin ikväll och kollade på tv
Och kommer till kanal 5
Där det är en dokumentär film om såkallade "Gilf" (granny)
Istället för "Milf"
Vet ni inte vad det betyder? Googla det, happy suprise!
Iaf var det en tant
Hon var 76 år gammal och hade en 35 årig kille
De hade en 26 årig gammal son som FORTFARANDE bodde hemma
Men vänta bara, det värsta är långt ifrån framme
Iallafall, så visade det sig även att denna tant jävel var en porrstjärna
Som har egen hemsida osvoosovovo BLÄÄ EEUUW
Men iaf så tyckte hennes man att det var helt okej att hon låg med massa andra osv
Sen frågade reporten om vad de trodde att sonen tyckte om allt
Pappan svarade: jag tror att våran son får en kick av det
W
T
F
Aja nog om den där cp saken
JAA jag vet att jag har krullkrull hår osv
Hahah lovar att någon av er läste knull btw
Men jag skaska klippa mig
Mmkay?
Något annat jag ska är att plugga
Mmkay?
Avslutar inlägget med att säga HEJ

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0