Turn my way


Halloj
Sitter och kollar på "Hjalmars guide till hur man hittar i en säl" Finns 3 delar
http://www.youtube.com/watch?v=Q78ZRY7__sw&feature=relmfu
Välldigt intressant, HAHA! Jag rekommenderar att ni kollar
Jag garanterar dock inte att alla kommer tycka det är kul efter som alla inte har samma humor
Hahah ne nu börjar min trötthet gå överstyr känns det som
Bara sitter och flumm skriver
Aja
Guess what?
Imorgon är jag ledig!
FYFAN VAD SKÖNT! Det var verkligen något jag behövde
Ska göra saker som jag inte gjort på länge
Saker såsom:
SOVA!
Städa
Chilla (fast det gör jag egentligen hela tiden)
Sedan äre fredag och helg
Snart jul
Och livet är så jävla gött
Kan man önska mycket mer? 
Jag tror faktiskt inte det, kanske en Nikon D90 men det kirrar tomten
(Brataxel, 17år. Stureplan)
Kolla gärna på denna film
http://www.youtube.com/watch?v=TElE6-clmVs
Jag GARANTERAR ett skratt
Nog det skummaste jag har sett på länge
Sov dags
godnatt♥

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0