Us against the world


Heeyaaa
Kan ju börja inlägget med att tipsa om en fin låt
Coldplay-Us against the world
Klicka på låten så får ni höra!
Jaa
Som ni kanske har märkt så är det lite nytt här på bloggen
Lite ny design osv så det inte ser så tråkigt ut
Men jag ska inte ta all cred, nejnej
Det är en underbar människa som är bäst som har hjälpt mig förstår ni
Helgen då?
Jaa den är ju inte slut än jag vet
Men än hitills så har den varit helt kanon
Och imorgon/idag så är det första advent
Har jag för mig iaf?
JA det är det
Snart jul!!! 
Ska börja göra min önske lista imorgon tror jag
Brukar vara så att man bara önskar sig pengar
Men inte i år icke! Iår önskar jag mig nästan för mycket
Men det är ju bra, är så tråkigt att bara få pengar ju
Men nu ska jag glo på film, eller sova
Har inte riktigt bestämmt mig
Jag och batman ♥
godnatt

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0