Wait and see


Heeey
Redan snart slut på helgen, men det är bara att tänka positivt
Snart är det helg igen :D
Igår kväll vare fest i bringåsen som vanligt
Det var en väldigt vild men rolig fest
Idag så har jag tagit det lugnt, kollat norrlands guld gamla reklamer♥ och träffat pappa osv
Och ikväll så har jag ätit middag hemma hos Mikaela
Var jätte mys/kul, var länge sedan jag har garvat så mycket
Vi käkade skiiit god middag btw, helt sjukt!
Sen så pratade vi och kollade på go filmen Zombieland
Tallahassee ♥
Hahaha vi tog en hel del bilder som jag skämms över hur ful jag blev
Men det gav ju iaf ett gott skratt
Ska iaf bjuda på en goding
Ja, ni får skratta, hur mycke ni vill
Man måste ju bjuda på sig själv!
Men tro mig, det där är inget jämnfört med en annan bild jag tog, ser ut som en handikappad anka typ
Dock något som ni förmodligen aldrig kommer få se
Och folk! Jag är inte så jävla tjock irl, bara så ni vet
Hahahah vet inte om jag tycker denna skit är rolig bara för att jag är trött eller om det verkligen är kul
http://www.youtube.com/watch?v=KCuSVO--oFA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=pl_vom0T2tI&feature=related
Hahahaha djur är så jävla konstiga
Damn im tierd, gotto get some sleep
gonatt

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0