Across The Holy Graves

JAAA
Har äntligen fått mitt bands första skiva
Wow
Ganska konstig känsla faktiskt. Att vara 17 år och gjort sin första platta
9 låtar och ca en halvtimme lång
Vissa låtar är ju bättre än andra och vissa är fan sinnes sjukt bra faktiskt
Riktigt nöjd! 
Den kommer att släppas någon gång i början av nästa år
Och under tiden ska jag sitta här och tjyv lyssna!
  
 
Idag idag var jag faktiskt med i svt 
Däääärför jag blev intervjuad inför ett projekt som vi håller på med just nu
Så klicka här om ni vill se mig göra bort mig!
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/jamtlandsnytt/staller-ut-konst-pa-bussar
 
OCH NU
ska jag göra läxor, herrå

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0