Jag och min far

Programmet så mycket bättre kan ju vara ganska mysigt program
Om man inte har något bättre för sig en fredag kväll eller när fan det går
Och nyligen så gjorde Magnus Uggla en cover på en låt och den är fan vacker
Den heter Jag och min far

Vill ni lyssna på den?
Sök på youtube eller något, sluta vara lat och tvinga mig göra allt!
Påtal om att vara lat
Fyfan, detta dag har nog varit den mest krävande skoldagen i min historia
Först en jävla mega svenska uppgift som jag precis skickade in
(2 timmar för sent, awesome!)

Sedan har vi (jag) gjort klart avsitt 3 i Öik tv
(http://www.youtube.com/watch?v=n3QTig3QD74&feature=plcp)
Kolla gärna!
Jag kan ju egentligen absolut ingenting om hur man redigerar i Premiere 
(det är det programmer vi använder när vi redigerar film)

BUT TOODAY
så hade jag inget jävla val så det var bara att lära sig
Blev jävligt nöjd faktiskt
Men som sagt jävligt krävande
tror detta har orsakat en onskefull finne i min panna
Men går och lägger mig i hopp om att den är borta imorgon
Och påtal om imorgon och jag och min far
Imorgon blire standard lyx på relax med pappa och sen eventuellt gym
känns skit bra att äntligen tagit tag i träningen
JA MEN NU HAR JAG TÖMT UT ALLT JAG HAR I HJÄRNAN
TJARÅÅLOLXD:PppPPPp
 

Kommentaaaaaarer
Postat av: Ija!!

Du är bäst! :D

2012-12-08 @ 15:01:51
URL: http://bumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0