Om regeln är att se men inte röra, då är jag hellre blind så jag slipper bli påmind av de man kunde haft

Alltså det är ju litefult att snacka om sin egen musik och så
Men fyfan vad bra det är, längtar till skivan släpps så alla andra får höra!
Ett annat bra band är ju gallows som HADE världens coolaste sångare
Ahh.. ville bara säga det liksom
Klockan är strax 12
Och jag är unikt nog redan trött
Så ska nog ta denna tid och sova för en gångs skull!
Kolla så trött jag ser ut
(OCH JAG VET ATT JAG LÄGGER UPP MASSA BILDER PÅ MIG SJÄLV)
men det är ändå knappt någon som besöker denna skit så vem fan bryr sig
 

Kommentaaaaaarer
Postat av: du vet ju

jag läser
no matter whäät

2012-12-06 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0