The Killers

Frän vecka med extra fränt avslut
Biljetter till The Killers är ju alltid kul att ha tillexempel 
Men det absolut fränaste är fan detta
 
Jag och mamma fick ett brev från USA idag
Men det var riktat till mig
Från en släkting till mig?!
Vet inte om det stämmer men han har avslutat med "din Farbror"
Och jag som är väldigt historia intresserad tycker detta är extra häftigt
FÖR ATT
I brevet skriver han lite om vad han gjort i sitt liv
Vilket som han skrivit i brevet är "change of history"
Denna gubbe har nämnligen varit högt uppsatt inom millitären under kalla kriget
Det han gjorde under den tiden fick tillslut kalla kriget att sluta, och berlin muren att falla
 
HUR JÄVLA COOLT ÄR INTE DET DÅ?!
ALLTSÅ PÅ RIKTIGT
DET HÄR ÄR DET COOLASTE OCH DET KONSTIGASTE JAG VARIT MED OM
VAD FAN?!
VEM ÄR HAN OCH HUR SER HAN UT?
VARFÖR SKRIVER HAN DET TILL MIG OCH VARFÖR NU??
Jag känner här och nu att jag borde fanimej boka biljetter till Usa och träffa denna Paul
 
 
"Veterans of Foreign Wars of the United States"

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0