All he can do is move his head

HEEEEJ
Nu är det söndag
Jag brukar egentligen inte tycka om söndagar
Men nu är det faktiskt helt okej med söndag
Föööör jag är så jävla nöjd med helgen så jag behöver inge mer helg
Jag har en massa bilder från helgen som jag vill dela med mig av
HÄRHÄRHÄR FÅR NI
 
Har hänt lite allt möjligt i helgen
I fredags hade jag tacos dejt och det var mys
Lördag var det grillning och kalas här
Och Idag (söndag) så har jag fotograferat OCH FÅTT EN KAMERA
Min morbror har nämnligen fotograferat när han var yngre
Men nu har hans intresse slutat så han gav allt till mig!!
Och det är fan inte dåliga grejer
SKIT FRÄNT
Sen har jag spånat in ett rådjur
Daaat ass
OCH VET NI VAD JAG MER HAR GJORT?
Slutat snusa, och bra går det fan
Känns gött som satan
Simon gjorde även en låt om min sista snus
Och vi skapade senare en video till låten
OCH MIN BROR SER SÅ JÄVLA UNDERBAR UT
HAHAHAHAHAH
Alltså jag fattar inte vad det är
MEN DET ÄR SÅ JÄVLA VACKERT OCH ROLIGT
AAAHHH CAAAPS
Påtal om min bror så ska han klippa sig </3
Jag tog en bild på håret idag innan det försvinner 
 
 

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0