D-Day

 Vet ni vad jag ska berätta till mina barn i framtiden?
Att de aldrig ska börja snusa
Det kan ju vara lite halv kul i början
Men i längden är det fan inte värt det
I vilket fall har jag nu påbörjat den långa processen att sluta snusa
Det kommer vara hårt och jobbigt men jag ska fan klara det
 
Det som det egentligen handlar om är att hitta på saker så att man aldrig är göralös
Man kan gå ut och gå eller vad som helst, så man inte tänker på att man är snus sugen
Men det viktigaste är att det finns någon som tror på att man kan klara av det
Och som stöttar en, och lyckligtvis nog har jag det.. TACKTACKTACOS 
 
Imorgon är det en helg, och jag är pepp som fan
Jag tror det kommer bli en jävligt bra helg
Gooooodnatt

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0