Grande Roses

Hej
Nu är det deprimerande nog slut på lovet
Det här har varit en sånt där lov som känns jätte kort
Men när man tänker på allt man hunnit gjort så inser man att det har varit långt
Fint väder nästan varje dag
 
Mycke pimpling men lite fisk
Mycket folk och mycket snack
Allt sånt där trevligt
 
Jag har börjat lyssna på ett nytt band 
Ett bra band som heter Grande Roses
Och jag blev helt paff när jag kollade på en musik video med dom
För gitarristen känner jag
Och jag hade fan ingen aning att han spelade i det bandet?!
Ganska häftigt
I vilket fall vill jag rekommendera detta band
Lyssna på Follow the lights eller The astronaut 
Och nu vill jag visa er lite härliga bilder för att peppa er inför skolan
BLÖHÖH
Hedå
 

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0