Rapture

HEY HEY HALLÅ
Lov som ni vet, mycket roligt att göra på dagarna
Igår var jag och fiskade, här får ni bilder
Ingen fick någon fisk och jag tappade mina beloved glasögon
Menmen, det var en himla fin dag ändå.. Fint väder också 
Har varit mycket av det den senaste tiden, fint väder alltså
I like it, känns att det börjar bli vår
I torsdags jag och såg östersunds bandet Djävulskap's realise gig på storsjöteater
Lika bra som väntat var konserten, skit bra alltså!
Diggar verkligen deras omslag också!
Idagidagidag har jag varit på stan och köpt trumpinnar och ett xbox spel
Och så har jag haft en trevligt välbehövt snack på tingshuset
och imorgon hoppas jag att xboxet kommer
Så om man sammanfattar det hela så är jag än hitills jävligt nöjd
HEJDÅ

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0