Wonders of the deep

Tjeeeenare
Denna vecka har varit jobbig på den tekniska fronten
För mina datorer har tagit sina sista andetag
Vila i frid osv men nu har jag iallafall fått tillbaka min saknade dator som jag inte sett sedan 2012 någon gång
Har saknat känslan av att ha en dator som är snabb
Men nog om det
För några veckor sedan så fotograferade vi analog foto i klassen
(Vet ni inte vad analog foto är får ni fan googla)
Det var sjukt kul och jag har ivrigt väntat på att se resultatet
Jag har sett resultatet och nu ska ni också få göra det
WÄH
Tobias har ju även fotograferat några av bilderna så jag ska ta inte ta all cred
Men i vilket fall är jag väldigt nöjd, det var sjukt fränt 
Nu ska jag spela xbox och njuta av min dator
HEDÅ
 
 

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0