Sol, tankar, bekymmer, längtan och besvikelse

Det känns nästan som jag har sommarlov
Jag har ju trots allt varit ledig i tre dagar nu
Men det är inte långt kvar, för om en vecka så har jag sommarlov på riktigt
 
Planer för sommaren då?
Joo jag har en hel del planerat
Åka till städer och sommriga ängar
Spela musik
Lyssna på musik
Och sist men inte minst umgås med nära och kära
 
Jag funderar på att åka till Sundsvall och Övik
Min pappa har ju lägenhet i Sundsvall
Och min styvfar har en stuga utanför Övik
MEN främst så SKA jag till Stockholm
Och se...
DEPECHE MODE
Halleluljah 
Eftersom att peace and love gick i konkurs så ställdes deras spelning in
Men några dagar senare så bokades det en spelning på globen med dom
Hohoho så det kommer helt klart bli en upplevelse att minnas och berätta för sina barn
De spelar den 27 Juni, och nästan en månad efteråt spelar mitt band Hypertension på yran!
Det känns som det kommer bli en underbar upplevelse 
Spelar ingen roll om det kommer något folk eller inte
Det är bara grejen med att spela på samma festival som så många musik legender 
Kings of leon, lady gaga, alice cooper och så
Första festival spelningen, ska bli spännande
Det kommer vara en speciell spelning
Så därför vill jag göra något speciellt
Så jag valde en huvudbonad till spelningen..
Lite fränt och kul tycker jag 
Påtal om huvudbonad har jag skaffat mig en ny keps som ser ut sisåhär!
Ahh
Det var nog allt för idag, hejdå!
 

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0