There's no light on in his eyes, how heavy are the lies

Jag har börjat kolla på ett program som heter "banged up abroad"
Fången på främmande mark - svensk översättning (HAH)
Jävla svenska, sluta låta så fult
MEN IALLAFALL
Alltså jag både hatar och älskar programmet
Det bra med det är att det är så förjävla spännande och att man vet att det slutar bra
Men det dåliga är reklam pauserna och att det är så spännande så att min puls blir åt helvete
Programet handlar om folk som har gjort något olagligt utomlands eller blivit kidnappad utomlands
Och sedan hamnat i fängelse med de värsta omständigheter
Och sedan antingen rymt ut ur fängelset eller släppts fri 
Och lever för att berätta hela historien
Så jag har nu skapat en lista på länder som jag aldrig ska åka till
För att hamna i fängelse i vissa länder verkar fan vara värre än att dö
Om ni vill ha en psykiskt spänning rekomenderar jag att ni ser på programmet
 
Idag var jag med om något delvis hemskt och även fascinerande
Var nämnligen någon jävel som slängde en tennisboll i hög fart
På min.. pung
Och jag förstår verkligen inte hur något kan göra så jävla extremt ont
Alltså jag började kallsvettas och ville verkligen spy ett par sekunder
Men som man brukar säga så är smärta bara temporär 
Tur det hehehehe
 
Jag la upp en bild igår
Och jag har länge velat haft någon slags frän signatur eller sånt
Så satt och klippte och klistrade ihop det här lite snabbt
 
 

Kommentaaaaaarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0